
Obsługa gotówkowa
Efektywne rozwiązania dla produktów gotówkowych
Choć skupiamy się na promocji rozliczeń bezgotówkowych, których użytkowanie łączy się z komfortem obu stron transakcji, to nadal ściśle współpracujemy z klientami, którzy wymagają wsparcia w zakresie obsługi gotówki. Nasze rozwiązania znajdą zastosowanie w sytuacjach, w których gotówka jest niezbędnym elementem rozliczania się z pracownikami, klientami lub kontrahentami. Oferowany przez nas proces deponowania i wypłacania środków finansowych jest prosty i wygodny. Wpłaty i wypłaty w Centrach Obsługi Gotówki oraz w oddziale zlokalizowanym w Warszawie prowadzimy zarówno w PLN jak i w walutach obcych (USD, EUR, GBP, CHF i inne wybrane). Ponadto współpracujemy z Pocztą Polską w zakresie wpłat i wypłat otwartych oraz wpłat zamkniętych.
Wpłaty gotówkowe
Efektywne rozwiązania dla produktów gotówkowych
Rodzaje wpłat gotówkowych:
I. wpłaty otwarte
Tradycyjny sposób deponowania gotówki, która jest przeliczana w obecności wpłacającego. Wpłat można dokonywać poprzez
- placówki Poczty Polskiej
- oddział banku w Warszawie (ul. Traugutta 7/9)
II. wpłaty zamknięte
Wpłaty w formie przygotowanych przez klienta pakietów (bezpiecznych kopert), w celu szybkiego, efektywnego oraz wygodnego deponowania gotówki na rachunkach operacyjnych poprzez:
- Centra Obsługi Gotówki (COG)
- placówki Poczty Polskiej
Dodatkowe informacje dotyczące wpłat zamkniętych:
- Środki zostają zaksięgowane na rachunku firmy najpóźniej następnego dnia roboczego po dokonaniu wpłaty.
- Bank odpowiada za kontrolę i bieżące monitorowanie przepływów wpłacanej gotówki.
- Brak minimalnej i maksymalnej wartości depozytu.
- Wpłaty gotówkowe mogą być połączone z usługą SpeedCollect, służącą do łatwego rozksięgowywania należności.
Wypłata gotówki
Prosta i wygodna wypłata gotówki
Rodzaje wypłat gotówkowych:
I. wypłaty otwarte
Tradycyjny sposób realizacji wypłaty gotówki. Wypłat można dokonywać poprzez:
- placówki Poczty Polskiej
- oddział banku w Warszawie (ul. Traugutta 7/9)
II. wypłaty zamknięte
Wypłaty w formie przygotowanych pakietów o ustalonej strukturze realizowane poprzez:
- Centra Obsługi Gotówki (COG)
Dodatkowe informacje dotyczące wypłat zamkniętych:
- Składanie zleceń poprzez platformę CitiDirect znacznie skraca proces realizacji wypłaty (brak konieczności składania fizycznego podpisu na dokumencie – wysyłany jest plik w formacie xls).
- Gotówka może być odebrana przez dowolnie wyznaczoną do tego osobę po 2 dniach roboczych od wysłania zlecenia do banku.
Zainteresowała Państwa nasza oferta?
Zachęcamy do kontaktu.
Prosimy o pozostawienie numeru telefonu. Nasz Opiekun oddzwoni i odpowie na Państwa pytania.
Doradca Bankowy udzieli Państwu szczegółowych informacji dotyczących, opłat i prowizji, funkcjonalności produktu, wymagań oraz warunków korzystania z produktu, a także ryzyk z nim związanych.