Proces rekrutacyjny

W większości procesów rekrutacyjnych poszukujemy doświadczenia, wiedzy, umiejętności i kwalifikacji odpowiadających potrzebom konkretnego stanowiska. Jednak najważniejsza jest dla nas zbieżność wartości wyznawanych przez kandydata z naszą kulturą.

APLIKUJ

  • Aplikacja on-line
  • Aplikacja on-line

    Wyślij nam swoje CV, najlepiej w języku angielskim, za pośrednictwem strony internetowej: karierawciti.pl

    Upewnij się, że Twoje CV:

    • Zawiera cały przebieg Twojej kariery zawodowej
    • Odzwierciedla Twój życiorys.
    • Jest przygotowane pod kątem konkretnego stanowiska.
  • Wywiad telefoniczny
  • Wywiad telefoniczny

    Na tym etapie przeprowadzamy wstępną weryfikację informacji dotyczących motywacji, znajomości angielskiego (lub, w razie potrzeby, innego języka) oraz ogólnej znajomości branży lub obszaru, w których ubiegasz się o pracę.

    • Jeżeli termin rozmowy z jakiejś przyczyny Ci nie odpowiada, zapytaj, czy możesz prosić o telefon w innym terminie i zaproponuj jakąś alternatywę.
    • Znajdź miejsce, w którym będziesz mógł swobodnie porozmawiać przez telefon.
    • Przed rozmową zastanów się dobrze nad odpowiedziami.
    • Pamiętaj, że Twoje odpowiedzi powinny być jasne i uporządkowane.
    • Weź pod uwagę, że rozmowa może potrwać do 15 minut.
  • Spotkanie z rekruterem
  • Spotkanie z rekruterem

    Na tym etapie zaprosimy Cię na osobistą rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem działu HR, a jeżeli przejdziesz ją pomyślnie, to również z menedżerem lub menedżerami.

    • Przed rozmową dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska w ogłoszeniu.
    • Poszukaj informacji o firmie.
    • Dowiedz się możliwie jak najwięcej o stanowisku i dziale, w którym ubiegasz się o pracę.
    • Zastanów się, w jakim stopniu stanowisko, na które kandydujesz, wpisuje się w Twoją ścieżkę kariery.
    • Zadbaj o profesjonalny wygląd i zachowanie.
    • Odpowiadaj na pytania rzeczowo i konkretnie.
    • Przygotuj sobie listę pytań, które chciałbyś zadać podczas rozmowy.
    • Weź pod uwagę, że rozmowa może potrwać do półtorej godziny.
  • Spotkanie - Team Lider
    Team Manager
  • Spotkanie - Team Lider
    Team Manager

    Na tym etapie zaprosimy Cię na osobistą rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem działu HR, a jeżeli przejdziesz ją pomyślnie, to również z menedżerem lub menedżerami.

    • Przed rozmową dokładnie zapoznaj się z opisem stanowiska w ogłoszeniu.
    • Poszukaj informacji o firmie.
    • Dowiedz się możliwie jak najwięcej o stanowisku i dziale, w którym ubiegasz się o pracę.
    • Zastanów się, w jakim stopniu stanowisko, na które kandydujesz, wpisuje się w Twoją ścieżkę kariery.
    • Zadbaj o profesjonalny wygląd i zachowanie.
    • Odpowiadaj na pytania rzeczowo i konkretnie.
    • Przygotuj sobie listę pytań, które chciałbyś zadać podczas rozmowy.
    • Weź pod uwagę, że rozmowa może potrwać do półtorej godziny.
  • Decyzja
  • Decyzja

    Każdy proces rekrutacyjny kończy się finalną decyzją o zatrudnieniu wybranego kandydata. Jest ona przekazywana w ciągu 2 tygodni.

Znajdź nas na: