Na podstawie Decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nr DOZIK-14/2021 z dnia 16 grudnia 2021 r., Bank został zobowiązany do zmiany sposobu dostarczania posiadaczom rachunków bankowych wyciągu z rachunku z informacją o zmianach stanu rachunku i ustaleniem salda.

Informujemy, że z dniem 17 września 2022 r. Klientom, posiadaczom indywidualnych rachunków bankowych, udostępniona została możliwość wysyłki bezpłatnych, comiesięcznych wyciągów w formacie .PDF, na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta.

Klienci zainteresowani otrzymywaniem comiesięcznych wyciągów z rachunku osobistego na wskazany adres poczty elektronicznej mogą dokonać zmiany sposobu otrzymywania wyciągów w usłudze bankowości elektronicznej Citibank Online > Usługi i Profil > Wyciągi > Zarządzanie wyciągami.

W przypadku chęci skorzystania z ww. formy przekazywania wyciągów, uprzejmie prosimy o weryfikację, czy wskazany w Banku adres e-mail jest aktualny, prawidłowy, należy wyłącznie do Pani/Pana i nie jest współdzielony z osobami trzecimi.

Jednocześnie przypominamy, że dotychczasowy sposób udostępnienia przez Bank bezpłatnych, comiesięcznych wyciągów w bankowości elektronicznej Citibank Online pozostaje bez zmian.