Bezpieczeństwo jest dla Ciebie priorytetem. W Citi Handlowy rozumiemy to doskonale. Dlatego dajemy Ci do dyspozycji szereg rozwiązań, dzięki którym wykonasz transakcje, zapłacisz za zakupy czy też otworzysz nowy produkt bezpiecznie – nawet bez wychodzenia z domu!
Aby zapewnić Ci pełne wsparcie, przygotowaliśmy zestaw praktycznych wskazówek i najbardziej aktualnych informacji.
Większość spraw załatwisz bez wychodzenia z domu i bez wizyty w placówce.
Nasza bankowość internetowa Citibank Online jest do Twojej dyspozycji 24/7. Za pomocą Citibank Online oraz Citi Mobile szybko i wygodnie dokonasz bieżących operacji bankowych.
Jeśli chcesz skorzystać z naszej bankowości internetowej Citibank Online po raz pierwszy, musisz się najpierw zarejestrować.
Rejestracja trwa tylko chwilę, a dzięki niej jesteśmy w stanie zagwarantować Ci pełne bezpieczeństwo.
Zarejestruj się
Do rejestracji będziesz potrzebować numeru Twojej karty płatniczej lub numeru Twojego konta (w przypadku klientów posiadających w naszym banku pożyczkę lub kredyt hipoteczny, poprosimy o wpisanie numeru tych produktów).
Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika lub hasła, skorzystaj z poniższych linków:
Przypomnij mi moją nazwę użytkownika
Przypomnij mi moje hasło
Citi Mobile Token to narzędzie do autoryzacji Twoich transakcji online. Jest to rozwiązanie alternatywne do znanej Ci dotychczas metody jednorazowych kodów SMS. Pamiętaj, że Citi Mobile Token to narzędzie, które jest częścią aplikacji Citi Mobile. Żeby móc korzystać z Citi Mobile Token, musisz pobrać aplikację Citi Mobile.
POBIERZ APLIKACJĘ TUTAJZleceniu PRZELEWU w Citibank Online
Dodaniu NOWEGO ODBIORCY w Citibank Online
ZMIANIE MOICH DANYCH w Citibank Online
Jeśli z uwagi na obecną sytuację epidemiologiczną chcesz otrzymać zwrot płatności za anulowaną usługę wakacyjną, bilet na koncert albo inne wydarzenie, które zostało odwołane w związku z wybuchem epidemii wirusa SARS-CoV-2, możesz skorzystać z usługi chargeback, o ile zapłata za ww. usługi nastąpiła przy użyciu karty płatniczej.
Wcześniej jednak upewnij się, czy Usługodawca, na rzecz którego dokonana została płatność za usługę, nie kwalifikuje do skorzystania z rozwiązań proponowanych w ustawie z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych tzw. Specustawie COVID-19.
W celu uzyskania zwrotu środków, zalecamy aby w pierwszej kolejności skontaktować się z Usługodawcą i poprosić o zwrot. Zgodnie z ww. ustawą Usługodawcy przygotowali dodatkowe możliwości zawarcia porozumienia, a są to:
Niemniej jednak decyzja co do wyboru rozwiązania pozostaje w gestii Klienta.
Jeżeli Usługodawca we wskazanym terminie w dalszym ciągu nie zrealizuje należnego zwrotu środków, dopiero wówczas możliwe będzie podjęcie procesu chargeback. Oznacza to, że dla usług opisanych w tzw. Specustawie COVID-19, usługa chargeback będzie realizowana po upływie180 dni od dnia powiadomienia o odstąpieniu lub o rozwiązania umowy o udział w imprezie turystycznej, bądź w terminie 180 dni od dnia rozwiązania umowy o organizację innych wydarzeń przewidzianych w Specustawie COVID-19.
Złożenie reklamacji w ramach usługi chargeback możliwe jest w naszej bankowości elektronicznej Citibank Online:
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i poproś o zwrot transakcji
Ścieżka dostępu:
Kontakt ⇨ Napisz nową wiadomość ⇨ Reklamacje ⇨ Transakcje kartą/Bezpieczeństwo ⇨
Zwrot transakcji (chargeback) (w przypadku transakcji dokonanych kartą kredytową)
lub
Zwrot transakcji (chargeback), karta do konta (w przypadku transakcji dokonanych kartą kredytową
W treści zgłoszenia o zwrot transakcji wpisz:
datę i kwotę transakcji
nazwę Usługodawcy
krótki opis zaistniałej sytuacji; prosimy o powołanie się w zgłoszeniu na proces chargeback
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i zleć przelew
Ścieżka dostępu:
Przelewy ⇨ Nowy przelew lub zlecenie stałe
Więcej o przelewach
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i ustaw Polecenie zapłaty
Ścieżka dostępu:
Przelewy ⇨ Polecenie zapłaty
Czym jest polecenie zapłaty?
Polecenie zapłaty jest wygodną i bezpieczną formą regulowania powtarzających się płatności, niezależnie od kwoty oraz częstotliwości.
Więcej o poleceniach zapłaty
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i zaktualizuj swoje dane
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Mój profil ⇨ Ustawienia profilu
Jakie dane mogę zmienić?
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i rozłóż transakcję na raty
Ścieżka dostępu:
Moje finanse ⇨ Wybierz kartę kredytową, którą dokonałeś/aś transakcji ⇨ Wybierz transakcję, którą chcesz rozłożyć na raty ⇨ Rozłóż na raty
Jakie transakcje mogę rozłożyć na raty?
Każdą transakcję o wartości powyżej 100 zł możesz rozłożyć na 6, 9, 12, 18, 24, 30, 36, 42, 48, 54 lub 60 miesięcznych rat.
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i zmień limit transakcji
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Mój profil ⇨ Limity przelewów
Jak działa zmiana limitów transakcji?
Po zatwierdzeniu zmienionego limitu przyciskiem „Zatwierdź”, wskazany przez Ciebie nowy limit kwotowy transakcji zostanie od razu udostępniony.
Zwróć uwagę, że limit zostanie udostępniony bezterminowo, jednak ze względów bezpieczeństwa zalecamy zmniejszenie limitu po wykonaniu transakcji.
Więcej o zmianach limitów transakcji
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i aktywuj swoją kartę
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Aktywacja karty
Szybki dostęp: Zaloguj się do Citibank Online i zarządzaj swoimi kartami
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Zarządzanie kartami
Jakie operacje mogę wykonać?
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i przeglądaj swoje wyciągi
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Wyciągi
Więcej o wyciągach i historii transakcji
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i sprawdź saldo zadłużenia na karcie kredytowej
Ścieżka dostępu:
Moje finanse ⇨ Karty kredytowe ⇨ Wybierz kartę kredytową, której saldo chcesz sprawdzić
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i spłać kartę kredytową
Ścieżka dostępu:
Moje finance ⇨ Karty kredytowe ⇨ wybierz kartę kredytową, którą chcesz spłacić ⇨ Spłać teraz
Co mam zrobić, jeśli nie posiadam rachunku w Citi Handlowy?
Jeśli posiadasz konto w innym banku, wykonaj przelew na numer rachunku do spłaty karty, który prezentowany jest na comiesięcznym wyciągu z karty oraz w bankowości internetowej Citibank Online.
Więcej o możliwościach spłacania karty kredytowej
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i zarządzaj swoimi lokatami
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Lokaty terminowe
Ścieżka dostępu:
Konta Osobiste lub Oszczędności i inwestycje ⇨ Wybierz rachunek, do którego chcesz dodać Pełnomocnika ⇨ Zarządzanie ustawieniami ⇨ Dodanie pełnomocnika/ Dodanie współposiadacza (funkcja dostępna tylko dla Klientów będących jedynym posiadaczem rachunku)
Więcej o wspólnym koncie i pełnomocnictwie
Ścieżka dostępu:
Konta Osobiste lub Oszczędności i inwestycje ⇨ Wybierz rachunek, do którego chcesz dodać Współposiadacza ⇨ Zarządzanie ustawieniami ⇨ Dodanie pełnomocnika/ Dodanie współposiadacza (funkcja dostępna tylko dla Klientów będących jedynym posiadaczem rachunku)
Więcej o wspólnym koncie i pełnomocnictwie
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i zamknij konto walutowe
Ścieżka dostępu:
Konta Osobiste ⇨ Wybierz rachunek, który potrzebujesz zamknąć ⇨Zarządzanie ustawieniami ⇨ Zamknięcie konta
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i zamknij konto oszczędnościowe
Ścieżka dostępu:
Oszczędności i inwestycje ⇨ Wybierz rachunek, który potrzebujesz zamknąć ⇨ Zarządzanie ustawieniami ⇨ Zamknięcie konta
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i zgłoś chęć zamknięcia konta osobistego
Ścieżka dostępu:
Kontakt ⇨ Napisz nową wiadomość ⇨ Zapytania ⇨ Rachunki Osobiste/Oszczędnościowe i napisz wiadomość do Banku
Co powinna zawierać wiadomość?
W treści wiadomości, wpisz numer rachunku, którego dotyczy rezygnacja.
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i zamknij kartę kredytową
Ścieżka dostępu:
Usługi i Profil ⇨ Zarządzanie kartami ⇨ Wybierz kartę kredytową, którą chcesz zamknąć ⇨ Zamknij kartę
Ścieżka dostępu:
Kontakt ⇨ Napisz nową wiadomość ⇨ Dyspozycje ⇨Rachunki osobiste/oszczędnościowe ⇨ Odwołanie pełnomocnika do konta
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i otrzymaj zaświadczenie dla zamkniętego rachunku
Ścieżka dostępu:
Konta Osobiste lub Oszczędności i inwestycje ⇨ Wybierz rachunek, dla którego potrzebujesz Zaświadczenie ⇨ Zarządzanie ustawieniami ⇨Zobacz dokumenty dotyczące produkt ⇨ Pobierz zaświadczenie
Dyspozycja na wypadek śmierci może zostać złożona tylko przez Klienta będącego jedynym posiadaczem konta.
W celu zgłoszenia śmierci Klienta Banku należy wysłać skan aktu zgonu na adres listybh@citi.com
Wiadomość e-mail musi zawierać podstawowe dane zmarłego Klienta: imię i nazwisko oraz PESEL.
Zgłoszenia śmierci na podstawie aktu zgonu można dokonać również w dowolnym oddziale Citi Handlowy lub przesyłając oryginał dokumentu na adres korespondencyjny Banku.
W pełni samodzielnie i bez wychodzenia z domu – tak właśnie możesz zawnioskować o kartę kredytową.
Jeśli jesteś już Klientem Citi Handlowy
Wejdź na: https://www.online.citibank.pl/karty-kredytowe/oferty-specjalne/?prid=covid
wybierz ofertę powitalną i skorzystaj z jednej z opcji wypełnienia wniosku:
Skorzystaj z możliwości samodzielnego wypełnienia wniosku o kartę kredytową.
Szybki dostęp: zaloguj się do Citibank Online i otwórz subkonto walutowe
Ścieżka dostępu:
Przelewy ⇨ Konta
W jakich walutach mogę otworzyć subkonto walutowe?
Subkonto walutowe do Konta Osobistego możesz otworzyć w USD, EUR, GBP, CHF, AUD, CAD, CZK, DKK, HRK, HUF, NOK, RUB, SEK, ZAR.
Więcej o otwieraniu kont
Szybki dostęp do Inwestycji dwuwalutowych w Citibank Online: Kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Wymiany walut szybko i wygodnie dokonasz w Citibank Online oraz aplikacji Citi Mobile.
Jak wymienić walutę w Citibank Online (Citi Mobile)?
Platformy transakcyjne: DMBH online (rynek krajowy) oraz CitiFX Stocks (rynki zagraniczne) są dla Ciebie dostępne na www.dmbh.pl oraz w Citibank Online (zakładka „Usługi i Profil”).
Dodatkowo do Twojej dyspozycji jest zespół Citigold Domu Maklerskiego Banku Handlowego (DMBH). Skorzystaj z obsługi telefonicznej:
Nasi eksperci są do twojej dyspozycji. Pamiętaj, że masz możliwość omówienia rekomendacji i sytuacji rynkowej na rynku akcji i obligacji z:
Zlecenia sprzedaży Obligacji na rynku wtórnym są możliwe poprzez CitiPhone: +48 800 224 653
Dostępność: godz. 9.00-16.00
Zlecenia umorzenia jednostek są możliwe poprzez CitiPhone:
+48 800 224 653
Dostępność: godz. 8.00-21.00
Dodatkowo w Citibank Online masz możliwość złożenia zleceń: nabycia, konwersji/zamiany oraz umorzenia jednostek uczestnictwa funduszy.
Produkty TUnŻ Warta S.A. - system Warta Net:
https://wartanet.pl/public
Produktu Aegon TunŻ S.A. - aplikacja Twój Rachunek:
https://login.twojrachunek.pl/login
W Citibank Online sprawdzisz aktualne wartości portfela inwestycyjnego - kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Moje finanse ⇨ Przejdź do Panelu Inwestycyjnego
W Citibank Online możesz zaktualizować lub stworzyć Profil Klienta kliknij TUTAJ lub zaloguj się i podążaj ścieżką:
Moje finanse ⇨ Przejdź do Panelu Inwestycyjnego ⇨ Szczegóły profilu ⇨ Aktualizuj profil (na tym kroku wyświetli Ci się ankieta, którą możesz wypełnić zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na stronie)
Zdalnie, bez wychodzenia z domu, w Citibank Online złóż dyspozycję dotyczącą m.in.:
Wszystkie te dyspozycje złożysz w Citibank Online, przechodząc przez prostą ścieżkę:
Menu ⇨ Kontakt ⇨ Moje dokumenty ⇨ Prześlij dokumentWięcej informacji na temat składania dyspozycji tutaj
Bądź na bieżąco dzięki raportom i komentarzom naszych ekspertów nt. bieżącej sytuacji na rynkach finansowych.
Komentarz specjalny na dzień 11 marca 2020 r.
Więcej aktualnych informacji znajdziesz TUTAJ.
Aktualne analizy rynkowe na bieżąco przygotowuje dla Ciebie Biuro Doradztwa i Funduszy Inwestycyjnych oraz Biuro Głównego Ekonomisty Citi Handlowy.
W tym szczególnym czasie możesz potrzebować więcej czasu na spłatę kredytu lub po prostu dodatkowej gotówki. Dlatego proponujemy Ci:
Jeżeli po dniu 13 marca 2020 r. utraciłeś/aś pracę lub inne główne źródło dochodu, na podstawie art. 31fa-art. 31fc z Ustawy dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych („Ustawa”) możesz zawnioskować o zawieszenie wykonania umowy o kredyt konsumencki oraz umowy o kredyt hipoteczny (jeśli jesteś konsumentem i zawarłeś/aś je przed dniem 13 marca 2020 r., a termin zakończenia okresu kredytowania określony w tych umowach przypada po upływie 6 miesięcy od tej daty).
Możesz zawnioskować o zawieszenie wykonania:
Sposób złożenia wniosku o zawieszenie wykonania umowy
„Zgodnie z art. 31 fa ust. 6 ustawy, Kredytobiorca składa oświadczenie, że po dniu 13 marca 2020 r. utracił on pracę lub inne główne źródło dochodu oraz, że jest świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. Ponadto, w celu zachowania odpowiedniej polityki informacyjnej względem Kredytobiorcy, Bank informuje Klienta, a Kredytobiorca przyjmuje do wiadomości, że Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości złożonego oświadczenia o utracie pracy lub głównego źródła dochodu. Brak poświadczenia o przyjęciu do wiadomości, że Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości złożonego oświadczenia o utracie pracy lub głównego źródła dochodu nie wstrzymuje skutków prawnych związanych z zawieszeniem wykonania umowy”
Wniosek o zawieszenie wykonania umowy możesz złożyć także
W treści wniosku należy wpisać wszystkie poniższe informacje:
„Zgodnie z art. 31 fa ust. 6 ustawy, Kredytobiorca składa oświadczenie, że po dniu 13 marca 2020 r. utracił on pracę lub inne główne źródło dochodu oraz, że jest świadomy odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. Ponadto, w celu zachowania odpowiedniej polityki informacyjnej względem Kredytobiorcy, Bank informuje Klienta, a Kredytobiorca przyjmuje do wiadomości, że Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości złożonego oświadczenia o utracie pracy lub głównego źródła dochodu. Brak poświadczenia o przyjęciu do wiadomości, że Bank zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości złożonego oświadczenia o utracie pracy lub głównego źródła dochodu nie wstrzymuje skutków prawnych związanych z zawieszeniem wykonania umowy”
Prosimy o skorzystanie z poniższego wzoru przy przesyłaniu wniosku korespondencyjnie i emailem: Wniosek o zawieszenie wykonania umowy z powodu utraty pracy lub innego głównego źródła dochodu.
Prosimy o przesyłanie kompletnych wniosków. Tylko wnioski zawierające wszystkie powyższe informacje będą mogły zostać rozpatrzone przez bank.
Bank potwierdzi otrzymanie wniosku w terminie 14 dni od doręczenia wniosku.
O możliwość skorzystania z zawieszenia wykonania umowy, zgodnie z ustawą, mogą ubiegać się Klienci spełniający wszystkie poniższe warunki:
Zasady zawieszenia wykonania umowy
Informacje dotyczące składek i opłat za ubezpieczenie
Potrzebujesz dodatkowych środków? Mamy dla Ciebie rozwiązanie dostępne prosto z Twojej kanapy.
Informujemy o nowych zasadach działania kredytów z gwarancją de minimis w związku z koronawirusem - stawka opłaty prowizyjnej od gwarancji należnej do zapłaty w terminie do 31 grudnia 2020 r. wynosi 0%.
Citi Handlowy uczestniczy w rządowym programie „Wspieranie przedsiębiorczości z wykorzystaniem poręczeń i gwarancji Banku Gospodarstwa Krajowego”, dedykowanym małym i średnim przedsiębiorstwom, w ramach którego oferuje swoim Klientom dedykowaną ofertę kredytów w zabezpieczeniem w formie gwarancji de minimis.
Udział w Programie przynosi wiele korzyści dla kredytobiorców, w tym trudnym okresie. Mamy świadomość, że obecne ograniczenia spowodowane przez SARS 2019-CoV-2 utrudniają swobodne funkcjonowanie wielu firm. Aby zapewnić Państwu pełne wsparcie, szczególnie przedsiębiorcom:
Zapoznaj się ze zmienionymi „Warunkami uzyskania w Banku Gospodarstwa Krajowego gwarancji spłaty kredytu w ramach portfelowej linii gwarancyjnej de miniminis”:
Ponieważ podchodzimy ze szczególną troską do kwestii zdrowia i bezpieczeństwa naszych klientów i pracowników, rekomendujemy, żeby formalności bankowe załatwiać za pomocą kanałów zdalnych. Zobacz, jak działają nasze pozostałe kanały obsługi:
Zakupy bez wychodzenia z domu? Jak najbardziej! Zapłać za nie bezpiecznie kartą kredytową lub debetową. Wszystkie nasze karty posiadają funkcjonalność płacenia przez Internet. A dodatkowo Twoje transakcje są zabezpieczone technologią 3D-secure.
Dowiedz się jak płacić kartą onlineNa karcie debetowej opcję płatności on-line musisz aktywować w Citibank Online. Przez Internet zmienisz także limity transakcji dla płatności online kartą kredytową i debetową.
Zaloguj się do Citibank Online i zarządzaj swoimi kartamiZa zakupy możesz też bezpiecznie zapłacić szybkim przelewem, wybierając opcję „Płacę z Citi Handlowy”. Teraz jako źrodło środków możesz wybrać nie tylko konto osobiste, ale także rachunek karty kredytowej. Oczywiście, bez żadnych opłat.
Więcej o szybkich przelewachJeśli potrzebujesz pójść do sklepu, zachowaj maksimum bezpieczeństwa, w tym płacąc za zakupy:
Za niezbędne zakupy płać kartą kredytową lub debetową - wygodniej, bezpieczniej, bez gotówki w ręku.
Sprawdź, dlaczego jeszcze warto płacić kartą – odkryj ponad 300 ofert specjalnych w Programie Korzyści Citi Specials.
SprawdźPłacąc kartą kredytową lub debetową pamiętaj o możliwości płatności zbliżeniowych. Nie wypuszczaj karty z ręki, a przy mniejszych transakcjach nie musisz wpisywać PIN-u na terminalu.
Od 21 marca 2020 wszystkimi kartami płatniczymi Citi Handlowy zapłacisz zbliżeniowo do 100 zł bez konieczności wprowadzania kodu PIN (dotychczas 50 zł) w terminalach POS, które zostały dostosowane do zmiany limitu.
SprawdźZa zakupy bezpiecznie zapłacisz tym, co masz zawsze przy sobie – swoim telefonem. Dodaj kartę kredytową i debetową Mastercard do aplikacji Google Pay lub dodaj kartę do Apple Pay i płać bezpieczniej – bez gotówki – i wygodniej.
Sprawdź Apple Pay dla telefonów z systemem iOSKomenda Główna Policji oraz FinCERT.pl – BCC ZBP ostrzegają przed oszukańczymi ogłoszeniami związanymi np. potrzebą zapłaty za szczepionkę przeciwko koronawirusowi COVID-19, czy przejęciem przez NBP środków klientów zdeponowanych w bankach jako tzw. rezerw krajowych NBP. Ostrzegamy przed fałszywymi informacjami dotyczącymi epidemii koronawirusa (COVID-19) nakłaniającymi klientów banków do dokonywania transakcji finansowych. Niniejsze ostrzeżenie jest adresowane do klientów wszystkich polskich banków.
Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą internetowego oszustwa, zgłoś to jak najszybciej do swojego banku, najbliższej jednostce Policji a następnie zespołowi reagowania na incydenty CERT.PL (pod adresem https://incydent.cert.pl/). Wskazane powyżej instytucje przekażą Ci informacje na temat kolejnych kroków/działań.
Pamiętaj! Citi Handlowy nigdy nie prosi w wiadomościach E-mail/SMS o:
Więcej przydatnych informacji o bezpiecznej bankowości można znaleźć na naszej stronie internetowej: tutaj
Aktualne informacje na temat COVID-19 znajdziesz również tutaj: