WARTA Plan na Przyszłość:
Gwarantowany kapitał i ochrona dla Ciebie i Twoich bliskich
- Strona główna
- Ubezpieczenia
- Ochronne
- WARTA Plan na Przyszłość
Zalety
5 powodów
Ważne informacje
WARTA Plan na Przyszłość to indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie Warta S.A. (dalej: Warta TUnŻ S.A).
Ochrona ubezpieczeniowa w ramach ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość udzielana jest przez Warta TUnŻ S.A Szczegółowe informacje o produkcie wraz z pełną listą wyłączeń odpowiedzialności ubezpieczyciela znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość dostępnych na stronie www.citihandlowy.pl oraz w Oddziałach Banku.
Umowa ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość zawierana jest przez Klienta z ubezpieczycielem, za pośrednictwem Banku.
Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Senatorskiej 16 działa jako agent ubezpieczeniowy wykonujący czynności agencyjne na rzecz następujących zakładów ubezpieczeń:
- MetLife Europe Insurance Designated Activity Company,
- Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Warta S.A.,
- Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Warta S.A.,
- Europ Assistance SA - oddział w Irlandii,
- Nationale-Nederlanden Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna,
- Vienna Life Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna.
Bank jest wpisany pod numerem 11120807/A do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego.
Klient ma możliwość sprawdzenia wpisu Banku do tego rejestru za pośrednictwem strony internetowej: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank w procesach sprzedaży i obsługi ubezpieczeń oszczędnościowych stosuje zasady określone w „Rekomendacji dotyczącej dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń z elementem oszczędnościowym lub inwestycyjnym" wydanej przez Związek Banków Polskich.
Środki wpłacone tytułem składki w ramach ubezpieczenia WARTA Plan na Przyszłość nie są depozytem bankowym, nie są gwarantowane przez Skarb Państwa lub jakiekolwiek instytucje rządowe, z zastrzeżeniem, że wierzytelności wynikające z umowy ubezpieczenia na życie są gwarantowane przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny w przypadku niewypłacalności Ubezpieczyciela w wysokości 50% wierzytelności osób uprawnionych z umowy ubezpieczenia, jednak do kwoty nie większej niż równowartość w złotych – 30 000 EUR. Ubezpieczenie WARTA Plan na Przyszłość nie jest zobowiązaniem, ani nie jest gwarantowane przez Bank ani żaden z podmiotów powiązanych lub zależnych. Osiągnięcie zysków nie jest gwarantowane zarówno przez Bank jak i ubezpieczyciela.
Niniejszy materiał ma charakter reklamowy/marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
Uruchom ubezpieczenie już teraz w jednym z naszych oddziałów! Znajdź oddział najbliżej swojego miejsca zamieszkania
Wypełnij formularz
Wypełnij formularz kontaktowy a oddzwonimy do Ciebie
Dokumenty
Informacje dodatkowe
-
Odstąpienie i wypowiedzenie umowy ubezpieczenia
Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy ubezpieczenia w ciągu 30 dni od daty zawarcia umowy, jak również prawo do wypowiedzenia umowy ubezpieczenia w całym okresie jej obowiązywania
-
Pytania i reklamacje
Reklamacje, w tym skargi i zażalenia mogą być składane przez ubezpieczającego, ubezpieczonego lub uprawnionego z umowy ubezpieczenia do TUnŻ „WARTA” S.A.:
Skargi, zażalenia w tym reklamacje mogą być składane:
w TUnŻ „WARTA” S.A.:
- na piśmie: na adres: skr. pocztowa 1013, 00-950 Warszawa 1;
- na piśmie na adres doręczeń elektronicznych, od dnia wpisania tego adresu do bazy adresatów elektronicznych (adres zostanie umieszczony na stronie www.warta.pl/reklamacje niezwłocznie po jego wpisaniu do bazy adresów elektronicznych);
- elektronicznie za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje;
- telefonicznie pod nr 502 308 308 (koszt połączenia zgodnie z taryfą operatora);
- w każdej jednostce TUnŻ „WARTA” S.A., na piśmie doręczonym osobiście lub ustnie do protokołu;
w Banku:
- na piśmie - złożonym osobiście w Oddziale Banku w godzinach pracy Oddziału, albo przesłanym na adres: Citi Handlowy, Departament Obsługi Reklamacji i Zapytań Klientów, ul. Goleszowska 6, 01-249 Warszawa;
- ustnie - telefonicznie albo osobiście do protokołu podczas wizyty Klienta w oddziale Banku;
- elektronicznie - na adres poczty elektronicznej Banku, przez Citibank Online po zalogowaniu w zakładce „Kontakt z bankiem” lub na adres do doręczeń elektronicznych Banku AE: PL-51087-16873-WFBWS-31, wpisany do bazy adresów elektronicznych.
-
Wypłata świadczeń
W przypadku zajścia zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową, uprawniony składa wniosek o wypłatę świadczenia bezpośrednio do Ubezpieczyciela. W tym celu wypełnia formularz udostępniony przez Doradcę bądź Ubezpieczyciela – w dowolnej placówce bądź na stronie www.warta.pl.
Za dzień złożenia wniosku o wypłatę świadczenia uznaje się datę wpływu wniosku do Ubezpieczyciela. Szczegółowe zasady zgłoszenia roszczenia o wypłatę świadczenia. oraz wypłaty świadczenia przez Ubezpieczyciela wskazane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia oraz na stronie www.warta.pl.
-
Ograniczenia i wyłączenia odpowiedzialności Ubezpieczyciela
W celu poznania ograniczeń i włączeń odpowiedzialności Ubezpieczyciela prosimy o zapoznanie się z OWU danego ubezpieczenia.