PL|EN
Aplikacja CitiMobile
APLIKACJA
CITI MOBILE®
Google play logo App Store logo

Nowe funkcje

Citi Mobile® Snapshot

Citi Mobile® Snapshot

Citi Mobile® Snapshot to funkcjonalność, która umożliwia sprawdzenie salda karty kredytowej i konta wraz z 15 ostatnio zrealizowanymi transakcjami, bez konieczności wpisywania hasła. Wystarczy kliknąć ikonę Citi Mobile® w telefonie.

separator
Citi Mobile® Snapshot

Logowanie odciskiem palca

Jeśli korzystasz z telefonu posiadającego funkcję zapisu odcisku palca (patrz ustawienia Twojego telefonu), możesz skorzystać z usługi logowania odciskiem palca, która po zweryfikowaniu odcisku palca, umożliwi Ci dostęp do Twoich rachunków.

separator
Citi Mobile® Snapshot

Podłączenie karty do rachunku

W Citi Mobile® szybko podłączysz kartę do konta do wybranego rachunku walutowego i unikniesz kosztów przewalutowań przy wypłatach z bankomatów lub płatnościach w EUR, GBP i USD.

separator
Citi Mobile® Snapshot

Aktywacja karty

Twoją nową kartę płatniczą Citibank możesz teraz aktywować trzema kliknięciami w aplikacji Citi Mobile®.

separator
Citi Mobile® Snapshot

Przelewy jednorazowe

W Citi Mobile® błyskawicznie wykonasz przelew krajowy lub zagraniczny (SWIFT, SEPA, Citibank Global Transfer) do nowego lub zdefiniowanego odbiorcy!

separator
Citi Mobile® Snapshot

Powiadomienia

Usługa bezpłatnych powiadomień umożliwia otrzymywanie informacji o wybranych aktywnościach, które zostaną zarejestrowane przez Bank na rachunku konta osobistego lub/i karty kredytowej np. obciążenia lub uznania konta.

Google play logo App Store logo

Jak to działa?

Odzyskiwanie hasła

Zapomniałeś hasła lub swojej nazwy użytkownika? Wybierz opcję szybkiego odzyskania tych danych z poziomu strony logowania!

Wybór języka

Wybierz preferowany język aplikacji: polski lub angielski.

Rejestracja

Nie korzystałeś wcześniej z bankowości internetowej w Citi Handlowy? Zarejestruj się bezpośrednio w Citi Mobile® i zyskaj nieograniczony dostęp do Twoich środków!

FotoKasa

Dzięki usłudze Fotokasa szybko opłacisz rachunki za pomocą kodów 2D u partnerów współpracujących z Bankiem. Po zeskanowaniu kodu umieszczonego na fakturze, szczegóły przelewu zostaną uzupełnione automatycznie. Jedyne co musisz zrobić, to zatwierdzić transakcję.

Ustawienia

Zarządzaj usługami Citi Mobile® Snapshot i Touch ID: zyskaj dostęp do wybranych funkcjonalności bez konieczności logowania się do systemu.

Wyszukiwarka rabatów i oddziałów

W Citi Mobile® znajdziesz najbliższy bankomat i oddział Banku, a także sprawdzisz najnowsze, krajowe i zagraniczne zniżki i rabaty dla posiadaczy kart płatnicznych Citibank.

Moje rachunki

W sekcji Moje rachunki sprawdzisz błyskawicznie saldo i historię rachunków bieżących, oszczędnościowych, kart kredytowych a także lokat i rachunku brokerskiego. Klikając na wybrany rachunek, zyskasz dostęp do historii transakcji. Klikając na wybraną transakcję, zyskasz dostęp do jej szczegółów.

Lokaty

Citi Mobile® umożliwia podgląd historii i szczegółów Twoich lokat, a także zarządzanie nimi (dodawanie, zrywanie, zmianę instrukcji odnawiania).

Plan Spłat Ratalnych Komfort

W aplikacji możesz w dowolnym momencie rozłożyć transakcje wykonane kartą kredytową o wartości powyżej 500 złotych na komfortowe raty. Szczegóły znajdziesz tutaj.

Google play logo App Store logo

Zobacz film promocyjny

Google play logo App Store logo

Najczęstsze pytania

  • Najczęstsze pytania
  • Jak zacząć?
  • Jak najwygodniej sprawdzić saldo?
  • Jak to działa?
  • Jak korzystać bezpiecznie z aplikacji?
  • Co mi daje funkcja podłączenia karty debetowej?
  • Co zrobić, jeśli potrzebuję dodatkowej gotówki?
    • Jak się zalogować?
    • Jak wykonać przelew?
    • Jak szybko sprawdzić saldo?
    • Pobierz i zainstaluj
    • Zarejestruj się i zaloguj po raz pierwszy
    • Uzyskaj dostęp odciskiem palca
    • Odzyskaj nazwę użytkownika lub hasło
    • Szybki podgląd Citi Mobile® Snapshot
    • Czy mogę zrealizować przelew na dowolny rachunek?
    • Jak wykonać przelew krajowy w walucie obcej (innej niż PLN)?
    • Jak wykonać przelew zagraniczny?
    • Jak dodać nowego odbiorcę zdefiniowanego?
    • Jak mogę sprawdzić kursy walut?
    • Jak szybko doładować telefon na kartę?
    • Czy mogę opłacić rachunek skanując kod QR?
    • Jak rozłożyć transakcję na raty?
    • Jak sprawdzić ostatnie transakcje?
    • Jak aktywować kartę?
    • Jak zastrzec kartę?
    • Czym są powiadomienia Citi Mobile®?
    • Jak ustawić bezpieczne hasło?
    • Czy zawsze muszę się wylogować?
    • Co powinienem zrobić w przypadku zmiany aparatu?
    • Co powinienem zrobić w przypadku otrzymania komunikatu o błędzie?
    • Jak podłączyć kartę do konta walutowego?
    • Jak płacić wygodnie za granicą?
    • Pożyczka gotówkowa
    • Przelew z karty kredytowej na konto

Jak się zalogować

Do aplikacji Citi Mobile® zalogujesz się podając nazwę użytkownika i hasło, których używasz w Citibank Online.

Użytkownicy, którzy wcześniej nie korzystali z bankowości internetowej mogą zarejestrować się bezpośrednio w Citi Mobile®. W tym celu uruchom aplikację Citi Mobile® i wybierz opcję Zarejestruj, która znajduje się na ekranie logowania. Po wyborze produktu, którego chcesz użyć do rejestracji, zostaniesz poproszony o wprowadzenie numeru karty, daty jej ważności oraz Twojej daty urodzenia. Następnie utwórz nazwę użytkownika i unikalne hasło. Od tej pory możesz korzystać z aplikacji Citi Mobile®. Dzięki utworzonym danym zalogujesz się także do Citibank Online na Twoim komputerze. Ze względów bezpieczeństwa nie ujawniaj nikomu Twojej nazwy użytkownika ani hasła.

Google play logo App Store logo

Nie masz jeszcze konta lub karty kredytowej?

Zostaw dane oddzwonimy!

Bezpieczeństwo
Wszystkie informacje są przesyłane do banku bezpiecznym połączeniem TSL

Jestem zainteresowany:

X

Zgadzam się na przetwarzanie moich danych przez Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Senatorskiej 16 ('Bank') w celu przedstawiania mi informacji o ofercie Banku. Dane podałem dobrowolnie. Znam swoje prawo dostępu do danych, ich poprawiania oraz prawo cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w celu marketingowym. Bank informuje, że dostęp do danych zawartych w formularzu mogą mieć podmioty współpracujące z Bankiem, w tym zgodnie z decyzją Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych podmioty leżące poza Europejskim Obszarem Gospodarczym: Citigroup Technology Infrastructure Limited w Hong Kongu, Citibank N.A. Singapore Branch w Singapurze oraz Citigroup Software Technology and Services Limited w Chinach. Bank zapewnia ochronę danych powierzonych tym podmiotom w zakresie ochrony danych osobowych i tajemnicy bankowej.

X

Zamawiam otrzymanie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej informacji o statusie złożonego przeze mnie wniosku. Ze względu na ryzyko uzyskania dostępu do danych przez osoby trzecie, prosimy zachować szczególną ostrożność przy korzystaniu z telefonu komórkowego lub poczty elektronicznej.

Trwa wysyłanie wniosku

Google play logo App Store logo