Euro
Dolar amerykański
Funt brytyjski
Frank szwajcarski
Dolar australijski
Dolar kanadyjski
Korona szwedzka
Korona norweska
Korona duńska
Forint węgierski
Rand południowo-afrykański
Korona czeska
Złoty polski
Konto walutowe otworzysz sam w bankowości internetowej Citibank® Online lub aplikacji Citi Mobile®.
Ważne! Kwota autoryzacji transakcji może się różnić od kwoty transakcji i kwoty zaksięgowanej na rachunku.
Wypłacając gotówkę lub dokonując płatności kartą za granicą (także w Internecie) możesz skorzystać z usługi Dynamic Currency Conversion (DCC), którą oferują wybrane punkty sprzedaży i bankomaty. Dzięki DCC Posiadacz karty może wybrać płatność w walucie swojego kraju, zamiast waluty lokalnej (dla kart wydanych przez Citi Handlowy walutą kraju są PLN).
W praktyce oznacza to, że w momencie dokonywania płatności otrzymujesz informację o wartości transakcji w PLN i kursie wymiany waluty lokalnej na PLN.
Zwracamy uwagę, że skorzystanie z usługi DCC może być niekorzystne dla Klienta Citi Handlowy (Posiadacza karty debetowej do Konta Osobistego) w przypadku, gdy w ramach usługi DCC zostanie wykonana transakcja w PLN i transakcja rozliczy się na koncie w PLN, podczas gdy mogłaby się rozliczyć na koncie w walucie transakcji (EUR, USD, CHF, GBP, AUD, CAD, CZK, DKK, HUF, NOK, SEK, ZAR). Kwota takiej transakcji zostanie przewalutowania na PLN po kursie agenta rozliczeniowego (DCC).
DCC nie jest usługą oferowaną przez Citi Handlowy i jest opcjonalna.