W dniu 15 kwietnia 2021 roku, główny udziałowiec Banku Handlowego - Citigroup - ogłosił nowa strategię dotyczącą Bankowości Detalicznej. Grupa ogłosiła plan zakończenia obsługi klientów indywidualnych na 13 rynkach, w tym w Polsce. Jest to zmiana strategiczna, której wdrożenie zajmie czas.
- Komunikat Citi Handlowy na temat informacji strategicznego akcjonariusza o planowanych zmianach strategii w obszarze bankowości detalicznej - czytaj
- Komunikat Citigroup - czytaj
Jednocześnie Citigroup podkreślił intencje dalszego wsparcia Klientów Korporacyjnych i Bankowości Przedsiębiorstw.
Bank Handlowy pozostaje w pełni zaangażowany w kontynuowanie i rozwijanie współpracy w wyżej wymienionych segmentach.
Obecnie decyzje Citi nie mają żadnego wpływu na klientów bankowości detalicznej Citi Handlowy
- w tej chwili nie musisz podejmować żadnych działań,
- obecnie nie ma to wpływu na Twoje produkty w Citi Handlowy
- możesz nadal normalnie korzystać z Citibank Online i bankowości mobilnej, wszystkich produktów depozytowych, kart kredytowych i produktów hipotecznych,
- Twoja umowa pożyczki pozostaje niezmieniona, a wszystkie szczegóły spłaty pozostają takie same,
- nasza działalność bankowa w Polsce, w tym wszystkie oddziały, infolinia i biura, jest do dyspozycji klientów jak zwykle,
- dokładamy wszelkich starań, aby klienci nadal otrzymywali nasze nagradzane produkty i usługi oraz w trosce o zachowanie wysokiej jakości obsługi będziemy nadal oferować nowe produkty i rozwiązania.