Logowanie do PUE ZUS

Loguj się do Platformy Usług Elektronicznych ZUS za pomocą Citibank Online.

PUE ZUS (Platforma Usług Elektronicznych ZUS) to nowoczesna i wygodna forma kontaktu z ZUS, dostęp do własnych danych w ZUS, możliwość załatwienia spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi w trybie online 24/7.

Teraz możesz mieć dostęp do profilu PUE ZUS w sposób bezpieczny i wygodny za pośrednictwem swojego serwisu Citibank® Online, bez wizyty w ZUS i dodatkowego potwierdzania tożsamości. Wystarczy zalogować się do Citibank Online i wybrać zakładkę „e-Urząd”. Następnie należy kliknąć przycisk „Przejdź do portalu PUE ZUS” w celu rozpoczęcia logowania do PUE ZUS.

Dzięki PUE można zrealizować wiele spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi bez wychodzenia z domu – przez Internet. Osobom, które posiadają swój profil, PUE zapewnia całodobowy dostęp do informacji znajdujących się na koncie w ZUS, daje możliwość przesyłania drogą elektroniczną dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych oraz różnego typu pism i wniosków. Tą drogą można również umówić się na wizytę w ZUS.


Do wysyłania i odbierania z ZUS większości wniosków, pism i wszelkich innych dokumentów potrzebny jest podpis elektroniczny, czyli certyfikat kwalifikowany lub profil zaufany ePUAP. Uzyskanie profilu zaufanego ePUAP jest bezpłatne.

Do Banku

w zakresie:

  • przejścia do usług ZUS po zalogowaniu się do systemu bankowości elektronicznej Banku,
  • funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej,
  • jakości w zakresie informowania o dostępności usługi za pośrednictwem serwisu bankowości elektronicznej oraz obsługi przez Bank,
  • braku możliwości zalogowania się do serwisu bankowości elektronicznej, po wyświetleniu okna logowania na PUE ZUS.

Reklamacje należy składać za pomocą sekcji Kontakt z bankiem dostępnej po zalogowaniu do Citibank Online

Do ZUS

w zakresie funkcjonalności PUE:

  • zakładania profilu,
  • logowania do profilu,
  • poprawności danych prezentowanych na profilu PUE,
  • działania usług PUE,
  • interpretacji przepisów lub indywidualnej sytuacji klienta ZUS,
  • dostępności portalu.

Informacje o kanałach kontaktu z ZUS dostępne są na tej stronie.

Dodatkowe informacje