Aktualizacja danych dotyczących dokumentu tożsamości
- Strona główna
- Aktualizacja danych
Zgodnie z przepisami prawa1 aby świadczyć usługi naszym klientom (np. realizować zlecane transakcje) musimy posiadać Państwa aktualne dane, w szczególności te zawarte w dokumencie tożsamości.
Jeśli informacje dot. dokumentu tożsamości w naszym systemie pozostaną nieaktualne, część usług, np. transakcje kartą, przelewy z rachunku bankowego czy dostęp do Citibank Online i CitiPhone, może zostać zablokowana.
Sprawdź, czy dane Twojego dokumentu tożsamości są aktualne w naszym systemie i jeśli to konieczne – zaktualizuj numer i datę ważności tego dokumentu, abyśmy mogli dalej świadczyć usługi.
1 Ustawa z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu
Jak zaktualizować dane dotyczące dokumentu tożsamości?
Masz dowód osobisty wydany w Polsce czy korzystasz z innego dokumentu tożsamości (paszport, karta pobytu)?
Sprawdź, czy Twój dokument tożsamości w Citibank Online jest aktualny. Aby to zrobić, zaloguj się do Citibank Online i zaktualizuj dane.
Jak zaktualizować dane w Citibank Online?
- Zaloguj się do Citibank Online.
- Przejdź do sekcji Usługi i Profil > Mój profil > Zmień swoje dane.
- Upewnij się, że podane dane są aktualne (dane teleadresowe, dane dokumentu tożsamości) – jeśli nie, wpisz aktualne dane i kliknij Dalej.
Zaloguj się do Citibank Online >
Jeśli nie możesz samodzielnie sprawdzić czy dane są aktualne, skontaktuj się z CitiPhone.
Dedykowana linia CitiPhone 22 692 2090 jest dostępna w godzinach 09:00 – 17:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Pamiętaj, że do zaktualizowania swoich danych, potrzebne jest tylko zalogowanie do Citibank Online i wypełnienie formularza zmiany dowodu osobistego. Bank nie będzie prosił Cię o dodatkowe czynności, jak zainstalowanie dodatkowego oprogramowania, certyfikatów czy podanie informacji o karcie lub oddzwonienie na podany numer telefonu. Wszelkie tego typu dodatkowe żądania należy traktować jako potencjalne zagrożenie oszustwem i zgłaszać jak najszybciej do Banku.
Nie jesteś w stanie samodzielnie zmienić dowodu osobistego w Citibank Online? Odwiedź jeden z naszych oddziałów lub skontaktuj się z CitiPhone. Lista oddziałów dostępna tutaj.
Dedykowana linia CitiPhone 22 692 2090 jest dostępna w godzinach 09:00 – 17:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Sprawdź, czy Twój dokument tożsamości w systemie jest aktualny. Aby to zrobić, skontaktuj się z CitiPhone.
Dedykowana linia CitiPhone 22 692 2090 jest dostępna w godzinach 09:00 – 17:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Jeśli masz nieaktualny dokument - wykonaj jeden z poniższych kroków:
- Udaj się do naszego oddziału i zmień dokument. Lista oddziałów dostępna tutaj.
- Wyślij oryginał potwierdzenia notarialnego wystawionego przez notariusza w Polsce wraz z kopią dokumentu (wystarczy skan strony z numerem i serią paszportu).
- Wyślij oryginał potwierdzenia notarialnego wystawionego przez notariusza za granicą wraz z kopią paszportu (wystarczy skan strony z numerem i serią paszportu). Potwierdzenie notarialne musi być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dodatkowo należy dodać dokument poświadczający legalne używanie podpisu notariusza w innym państwie (dla krajów, które są stroną Konwencji Haskiej znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów urzędowych, sporządzonej 5 października 1961 r. będzie to klauzula Apostille).
- Wyślij oryginał potwierdzenia notarialnego wystawionego przez konsula RP wraz z kopią dokumentu (wystarczy skan strony z numerem i serią paszportu).
- Jeśli posiadasz aktualny dowód osobisty wydany w Polsce, możesz zamienić dokument tożsamości z paszportu na dowód osobisty, kontaktując się z CitiPhone.
Dedykowana linia CitiPhone 22 692 2090 jest dostępna w godzinach 09:00 – 17:00. Koszt połączenia zgodny z taryfą operatora.
Adres do korespondencji:
Citi Handlowy
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Pion Operacji
Biuro Obsługi Rachunków Klientów Detalicznych
Ul. Pstrowskiego 16
10-602 Olsztyn
Masz dostęp do Citibank Online i dowód osobisty wydany w Polsce czy nie korzystasz z Citibank Online i/lub masz inny dokument tożsamości (paszport, karta pobytu)?
Sprawdź, czy Twój dokument tożsamości w Citibank Online jest aktualny. Aby to zrobić, zaloguj się do Citibank Online i w przypadku konieczności zaktualizuj dane zgodnie z poniższą instrukcją.
Jak zaktualizować dane w Citibank Online?
- Zaloguj się do Citibank Online.
- Przejdź do sekcji Usługi i Profil > Mój profil > Zmień swoje dane.
- Upewnij się, że podane dane są aktualne (dane teleadresowe, dane dokumentu tożsamości) – jeśli nie, wpisz aktualne dane i kliknij Dalej.
LUB
- Zaloguj się do Citibank Online.
- Wybierz z górnego menu zakładkę Kontakt.
- Wejdź w sekcję Moje Dokumenty i kliknij w „Prześlij dokument”.
- Wybierz rodzaj dyspozycji (Zmiana danych Reprezentanta).
- Wypełnij dokument, wydrukuj i podpisz zgodnie z reprezentacją firmy i wzorem podpisu złożonym w Banku i załącz go.
- Zatwierdź operację kodem SMS.
Zaloguj się do Citibank Online >
Jeśli nie możesz samodzielnie sprawdzić czy dane są aktualne, skontaktuj się z CitiPhone.
Dedykowana linia CitiPhone 22 692 2900 jest dostępna w godzinach 09:00 – 17:00.
Pamiętaj, że do zaktualizowania swoich danych, potrzebne jest tylko zalogowanie do Citibank Online i wypełnienie formularza zmiany dowodu osobistego. Bank nie będzie prosił Cię o dodatkowe czynności, jak zainstalowanie dodatkowego oprogramowania, certyfikatów czy podanie informacji o karcie lub oddzwonienie na podany numer telefonu. Wszelkie tego typu dodatkowe żądania należy traktować jako potencjalne zagrożenie oszustwem i zgłaszać jak najszybciej do Banku.
Nie jesteś w stanie samodzielnie zmienić dowodu osobistego w Citibank Online? Odwiedź jeden z naszych oddziałów lub skontaktuj się z CitiPhone. Lista oddziałów dostępna tutaj.
W celu aktualizacji danych dotyczących dokumentu tożsamości, udaj się do naszego oddziału. Lista oddziałów dostępna tutaj.